Tyle was tutaj było...

piątek, 21 grudnia 2012

Taaa..

Kilka słów o mnie..
Po pierwsze nie lubię o sobie gadać, paplać, czy jak wy to nazywacie.. No! Chwalić! Tak, nie lubię tego robić..
Ale przecież drodzy czytelnicy na pewno chcieliby "mnie" poznać :))
Szczególnie lubię słodycze. A najbardziej czekoladę. Mmmm.
Ile mam lat? Wiem że to jest dla was wielkim znakiem zapytania, a że muszę dbać o swoją prywatność, wolę żebyście się domyślali :))) Wiecie, nie chcę się obudzić i uciekać przed fotoreporterami.
Okej, załóżcie że mam kilkaset lat i jestem legendarnym stworzeniem :D
Wygląd... To też nie jest dla mnie tak ważne jak i nie musi być ważne dla Was (Jestem przerażająco piękna)
Pytanka do mnie? Nie ma sprawy, wystarczy polecieć wehikułem czasu do czasów starożytnych, tam mnie możecie spotkać, bo w tych czasach z braku miejsca na ZIEMI nie może mieszkać tak super mądra, piękna osoba jak ja ( Po prostu nie pasuję do Was )
Na imię mi... pod pseudonimem literackim jestem ArtyMiss (I'm Anna xD)
Moje uzależnienia?
CZEKOLADA
iii...
zapraszam Was do przeczytania mojej książki!!!

1 komentarz:

  1. Bardzo, bardzo fajny wstęp :-)
    Strasznie zaciekawiłaś mnie tym swoim opisem. Cudnie. Naprawdę, gratuluję pomysłu. I, rzecz jasna, gratuluję też Agentowi ZŁOtko xD. Z niecierpliwością czekam na dalsze rozdziały.
    Jeśli chcesz, możesz sobie poczytać mojego bloga...
    dwa-ostrza.blogspot.com
    ALBO...! (I tu uwaga, nowy! ALe, ostrzegam, chłopacy mogą się zanudzić na śmierć xD)
    emily-and-jasper.blogspot.com
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję!
    A.R.Smith

    OdpowiedzUsuń